Tuesday, January 4, 2011

Ett nytt år är här

Varför inte börja med lite bilder. Först vad jag fick i julklapp. Utöver bilderna så fick jag även lite pengar.
*Parfym från Maria
*Presentkort från Marias bror
*Handdukar och örngott från Marias mormor
*Böcker och pengar från svärföräldrarna
*Pengar från mina föräldrar
*Webcam från syrran och pojkvännen















Den 30:de bar det sen av till Stockholm för att fira nyår med en kompis och hennes sambo. Vi åt underbar mat, såg på lite film, var iväg och shoppade och var sen givetvis in till stan för att se fyverkerierna från Katarinabeget. Såå kul! Riktigt lyckat.

















Vad önskar jag mig då av 2011. Jo, att:
*få vara frisk och fortsätta leva tillsammans med Maria och djuren
*få ett jobb
*börja skriva på min bok på allvar
*träffa många goa människor, nya som gamla
*göra detta året till Mjaumis bloggår :)

Ja det är lite av vad jag önskar. God fortsättning på er alla!

7 comments:

  1. Tack! :) Jo, jag hoppas det jag med... Vilka bra julklappar du fick! :) jag hoppas oxå på att få ett jobb iår faktiskt! ;) hehe Tack desamma. Kramar

    ReplyDelete
  2. Torey Haydens böcker har jag en hel drös av. Inkl. dom du visar på bilden. Har inte läst nån av dom ännu men ska försöka ta tag i det när jag känner att jag inte längre ska kolla i skolböckerna för jag har inte tid för en god bok i soffan med filten när jag pluggar. Tyvärr. Önskar jag hade.

    ReplyDelete
  3. Ser härligt ut, speciellt snöbilden :)
    God fortsättning på dig också!

    ReplyDelete
  4. Svar: Ja, de här små lurvtussarna är så söta så man blir helt tossig :-) så det kommer att bli mycket kattbäbis-bilder framöver!

    Ha en toppenonsdag!
    Susanne

    ReplyDelete
  5. Ja du, kattbäbisarna är så söta så man blir alldeles tossig :-)

    ReplyDelete
  6. God fortsättning till dig med.
    Gillar din blogg och har nu lagt mig som Följare =)
    kramkram

    ReplyDelete