Friday, December 10, 2010

Det ordnade sig

Jag behövde aldrig ta hjälp av något av de sakerna jag visade i mitt förra inlägg. Inte än i alla fall :) Om en stund ska jag gå till affären och handla lite. Måste bl.a kolla efter en sak jag behöver för att fixa julklappen till mina föräldrar. Sen blir det taccos ikväll med sambon, om hon inte är för trött. Då blir det att äta själv i så fall. Men det är lugnt. Vet hur trött hon är på dagarna och så.

Men nu ska jag spåna vidare i bloggvärlden. Alltid kul att stöta på en ny och rolig en.

2 comments:

  1. Trevlig fredagafton =)
    Kram kram

    ReplyDelete
  2. Hej hopp! :) japp, om du vill vara veckans blogg hos mig så säger du bara till och nu har du redan sagt så jag skriver upp dig på min lista :)
    Ddet är ganska lång väntetid, men jag meddelar ett tag innan så jag kan få en bild som jag kan använda!

    Och kul att du länkat! :)
    Ha en fin kväll

    ReplyDelete