Tuesday, December 14, 2010

Rest iväg

Men bara för några dagar. Är nämligen ner hos mina föräldrar i Småland och hälsar på. Ska fira jul hemma med sambon och svärföräldrarna så jag är nere här en sväng denna veckan. Jag kom igår och stannar till fredag. Natten till igår sov jag bara ett par timmar sammanlagt och sen var det att gå upp kl 04.45. Var trött hela dan i går och sov nu i natt typ 11 timmar.

Idag blir det en lugn dag. I morgon ska vi in till stan och träffa syrran igen. Det är julfest på Öppna förskolan. Efter det ska hon och pojkvännen flytta till sitt hus så då ska jag se till sonen lite. Även bära lite när det behövs.

Nä nu ska jag kolla vidare lite på nätet.
Ha det bra så hörs vi senare

2 comments:

  1. Då önskar jag dig en riktig god jul!
    Kram på dig!

    ReplyDelete
  2. Svar: Tack, ja visst är han söt lilla yttepytte-Sven :-)

    Susanne

    ReplyDelete