Thursday, December 9, 2010

En kämpig dag

Av erfarenhet så vet jag att det kommer bli en jobbig dag. Jag har så länge jag minns varit en kvällsuggla och nu har mitt dygn, sen flera månader, blivit helt omvänt. Jag kan lätt vara vaken till 3-4 på nätterna och sen sova till 12-14 dagen efter. Inte för att jag lider av att vara vaken på natten men det är mycket roligare att vara vaken på dagen när alla andra är det. Även roligare för min sambo att jag inte sover bort halva dagen. Så idag blir det att hålla sig vaken trots att jag somnade typ halv 4 inatt. Give me strength!!!

Snart dags för frukost.

3 comments:

  1. Hoppas du lyckades somna sedan. Här gick det inte så bra:/

    ReplyDelete
  2. Man ska sova på nätterna! :)
    Kram på dig!

    ReplyDelete
  3. Kämpa på, du klarar det :D

    Själv så är jag tvärtom, jag avskyr att sova, till min makes stora förtvivlan för jag tycker ju det är tråkigt när han sover :D

    Hos mig, http://www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights

    ReplyDelete